Generalforsamling 2020 er aflyst

Bestyrelsen i grundejerforeningen har grunder Corona, og de dertil hørende restriktioner besluttet at aflyse generalforsamlingen for 2020. Generalforsamlingen var planlagt til at skulle afholdes på Højen, men det viser sig efter dialog med Højens kontaktperson for lokalerne, at der er begrænsninger på anvendelsen, således at der kun kan være relativt få personer i lokalet. Det betyder, at vi skulle lave restriktioner for deltagelsen på en sådan måde, at det ikke ville være muligt at alle medlemmer af foreningen kunne deltage.

Det er bestyrelsens vurdering at der ikke er presserende emner, som ikke kan tåle at vente. Vi er dog opmærksomme på, at der er indkommende forslag. Disse forslag behandler vi i det omfang, at de kan håndteres af bestyrelsen.

Der vil blive indkaldt til ny generalforsamling i starten af det nye år.

Mvh. Bestyrelsen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Hjemmeside for Børnehøjens Grundejerforening