INDKALDELSE TIL ORDINÆR GENERALFORSAMLING
mandag d. 25. april 2022 kl. 19.30 i Fælleshuset på Højen.
Dagsorden iflg. vedtægterne:
- Valg af dirigent.
- a) Beretning fra bestyrelsen om foreningens virksomhed i det forløbne år, b) Planer for den kommende periode.
- Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse.
- Indkomne forslag.
- Budget og fastsættelse af kontingent og indskud . – herunder fastsættelse af ydelser til bestyrelse m.fl.
- Valg af medlemmer til bestyrelsen På valg: Margit Vanting, Poul Michelsen.
- Valg af 1 suppleant til bestyrelsen. På valg: Thomas Lindegaard Nielsen.
- Valg af 2 revisorer. På valg: Helle Ottestad og Orla Madsen og 1 revisorsuppleant. På valg: Bent Bjældager.
- Eventuelt.
Forslag fra medlemmer og sager der af medlemmerne ønskes behandlet på generalforsamlingen skal ifølge vedtægterne skriftligt tilsendes bestyrelsen senest 14 dage inden generalforsamlingen.
- Efter generalforsamlingen er foreningen vært ved et par stykker smørrebrød. Af hensyn til den praktiske tilrettelægning bedes man aflevere nedenstående talon til et af bestyrelsesmedlemmerne (nr. 11, 25 eller 58) eller sende besked (e-mail: bgf@boernehoejen.dk ) senest den 19. april.
Undertegnede ønsker at deltage i spisningen ved generalforsamlingen:
_____________________________________________________________________
Navn:________________________________Nr:______Antal deltagere:_____